شرکت ما
درباره ما
80 سال پیش کودکی از روستاهای دشت مغان به دلیل محرومیت و بیماری و قحطی مادرش را از دست داد و با برادر بزرگش شروع به دوره گردی و دستفروشی کرد و سپس در پروژه های عمرانی آن زمان از جمله توسعه جاده ای و ریلی کشور بعنوان کارگر مشغول فعالیت شده و با جمع کردن دستمزدش وارد کار بازرگانی شد و پس از مدتی رشد در بازار تهران دفتر پخش و عمده فروشی کالا راه اندازی کرد و پس از مرگش فرزند ارشد او بازرگانی را به شرکت فاینانس و سرمایه گذاری بین المللی داخل و خارج از ایران و سپس با دو دهه تجربه مشاور و تامین مالی پروژه ها و اتحاد چندین شرکت پیمانکاری، کنسرسیوم مگاپروژه های موران را راه اندازی کرد.
- کیفیت
- دقت
- ایمنی
- اعتماد
پروژه های ما
چه کرده ایم؟
محصولات جاودانه با توجه خوب به جزئیات.
استراتژی
چشم انداز و ماموریت
چشم انداز و ماموریت کنسرسیوم مگاپروژه ها تبدیل شدن به یکی از پیمانکاران برتر در خاورمیانه و اجرای حد اقل 300 میلیارد دلار پروژه از بیش از 3 تریلیون دلار پروژه های ایران و بیش از 30 تریلیون دلار پروژه های منطقه خاورمیانه به خصوص ایران و در نتیجه رشد اقتصادی، افزایش بیش از 10 درصد تولید ناخالص ملی ایران و ارتقاء سطح درآمدهای خانوارهای ایرانی به حداقل 10 درصد در طول برنامه های توسعه هفتم و هشتم جمهوری اسلامی ایران میباشد.
- محیط زیستکاهش آلایندگی
- رفاهافزایش رفاه عمومی
- رشد اقتصادیرشد اقتصادی درشان ایرانی
- تولید ملیافزایش تولیدناخالص ملی
مشتریان ما چه می گویند؟
از زبان مشتریان
نتایج
در طول چند دهه گذشته به خصوص از زمان اجرای اولین پروژه نفتی در سال 1378 در فازهای 2 و 3 عسلویه و سپس ثبت شرکت اصلی در سال 1379، تاکنون بیش از 1000 پروژه بصورت مشاوره، مشارکت و مطالعه خدمات رسانی شده است که هدف اصلی، کسب دانش تامین مالی داخلی و بین المللی جهت تکمیل زنجیره تامین پیمانکاری پروژهها بصورت EPCF میباشد. نقطه قوت این مجموعه و ویژگی که ما را با سایر شرکتها متمایز کرده، تامین مالی با استفاده از ابزارهای مالی نوین است. تا به امروز، در شرایط فعلی تحریمها، ما تنها شرکت سرمایه گذاری و پیمانکار ایرانی هستیم که دارای مجوز سرمایه گذاری خارجی و گزارش صورتهای مالی حسابرسی شدهٔ سرمایه گذاری خارجی به ارزش چند صد میلیون دلار در قالب فناوریهای پیشرفته پتروپالایشی در ایران هستیم.
ما در حال استخدام هستیم، به تیم استعدادیابی ما بپیوندید
در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و رزومه خود را ارسال کنید


یک واقعیت ثابت شده برای مدت طولانی وجود دارد که محتوای قابل خواندن یک صفحه، تمرکز خواننده را از تمرکز بر شکل بیرونی متن یا شکل پاراگراف های قرار داده شده در صفحه ای که می خواند، منحرف می کند. بنابراین، از روش لورم ایپسوم استفاده می شود، زیرا به جای استفاده از "اینجا محتوای متنی است، اینجا محتوای متنی وجود دارد" توزیع طبیعی - تا حدی - به کاراکترها می دهد، و باعث می شود (یعنی حروف) به نظر برسد. اگر متن خواندنی بود.
یک واقعیت ثابت شده برای مدت طولانی وجود دارد که محتوای قابل خواندن یک صفحه، تمرکز خواننده را از تمرکز بر شکل بیرونی متن یا شکل پاراگراف های قرار داده شده در صفحه ای که می خواند، منحرف می کند. بنابراین، از روش لورم ایپسوم استفاده می شود، زیرا به جای استفاده از "اینجا محتوای متنی است، اینجا محتوای متنی وجود دارد" توزیع طبیعی - تا حدی - به کاراکترها می دهد، و باعث می شود (یعنی حروف) به نظر برسد. اگر متن خواندنی بود.
یک واقعیت ثابت شده برای مدت طولانی وجود دارد که محتوای قابل خواندن یک صفحه، تمرکز خواننده را از تمرکز بر شکل بیرونی متن یا شکل پاراگراف های قرار داده شده در صفحه ای که می خواند، منحرف می کند. بنابراین، از روش لورم ایپسوم استفاده می شود، زیرا به جای استفاده از "اینجا محتوای متنی است، اینجا محتوای متنی وجود دارد" توزیع طبیعی - تا حدی - به کاراکترها می دهد، و باعث می شود (یعنی حروف) به نظر برسد. اگر متن خواندنی بود.
یک واقعیت ثابت شده برای مدت طولانی وجود دارد که محتوای قابل خواندن یک صفحه، تمرکز خواننده را از تمرکز بر شکل بیرونی متن یا شکل پاراگراف های قرار داده شده در صفحه ای که می خواند، منحرف می کند. بنابراین، از روش لورم ایپسوم استفاده می شود، زیرا به جای استفاده از "اینجا محتوای متنی است، اینجا محتوای متنی وجود دارد" توزیع طبیعی - تا حدی - به کاراکترها می دهد، و باعث می شود (یعنی حروف) به نظر برسد. اگر متن خواندنی بود.











